НовостиБлижче до людей: Відвідувачів заправок БРСМ обслуговують топ-менеджери компанії

Ближче до людей: Відвідувачів заправок БРСМ обслуговують топ-менеджери компанії

9:00, августа 26, 2021

БРСМ-Нафта провела «День спілкування з клієнтами»: більше 50 керівників підрозділів компанії залишили офіси, щоб стати операторами і касирами на заправках. Разом з лінійним персоналом топ-менеджери заправляють автомобілі, миють скло, консультують відвідувачів супермаркетів, працюють за кавовими апаратами, касою і на кухні.

Акції «День спілкування з клієнтами» вже 10 років. Її мета - безпосереднє спілкування з клієнтами і трансформація сервісу та послуг залежно від їх побажань і потреб. Крім того, акція допомагає згуртувати команду БРСМ, в якій кожен співробітник і ділянка роботи важливі. «Ми спілкуємося з клієнтами, дізнаємося їх побажання. Що потрібно впровадити, що б вони хотіли бачити в наших супермаркетах. Завдяки цьому ми отримуємо дуже цінний для нас зворотний зв'язок. Тому ми і говоримо, що ми інші. Ми прислухаємося до клієнтів і чуємо кожного», - каже Олександр Мельничук, директор Департаменту стратегічного маркетингу БРСМ.

Операційний директор БРСМ Василь Бікус додав, що відповідність кращим світовим практикам і безпосередня комунікація з клієнтами стимулюють зростання компанії, допомагають приймати стратегічні рішення: «Цей проект дозволяє зануритися в епіцентр щоденної робочої атмосфери, зрозуміти і відчути наших клієнтів».

Наприклад, у відповідь на запит клієнтів БРСМ запустила новий для України формат супермаркетів з АЗС - «Good market». Це 13 маркет-комплексів в форматі «3 в 1», які налічують більше 5 тисяч найменувань товарів. Ціни і асортимент - як в магазині біля будинку: молочна продукція, м'ясо, овочі, фрукти, побутова хімія, товари для тварин і тд. «Працівники БРСМ всіх рівнів орієнтуються на ефективність роботи і відмінне знання продуктів - як палива, так і товарів, що тут пропонуються. Якість і своєчасність - основні складові репутації мережі. Щоб клієнт максимально продуктивно витрачав свій час, ми об'єднали в одній локації супермаркет, кафе і заправку», - каже Василь Бікус.

БРСМ-Нафта працює в Україні з 1992 року і налічує 210 АЗК по всій країні. Щодня послугами мережі користуються понад 200 тисяч автомобілістів. У червні 2021 року Спілка споживачів України із залученням міжнародних компаній дослідники паливо мережі. Зразки дизпалива і бензину «А-95» брала компанія SGS - світовий лідер в сфері інспекційних послуг. Згідно з висновком лабораторії «Інспекторат Україна» - українського підрозділу Bureau Veritas, члена Міжнародної федерації незалежних інспекційних агентств (IFIA) - паливо БРСМ відповідає всім міжнародним стандартам якості.

Популярні марки і моделі
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.