НовостьBMW Group отримала звання найстійкішої автомобільної компанії у світі у 2016 році. Ставши лідером сектора за Індексом стійкості Доу-Джонса.

BMW Group отримала звання найстійкішої автомобільної компанії у світі у 2016 році. Ставши лідером сектора за Індексом стійкості Доу-Джонса.

10:20, сентября 12, 2016

 

BMW Group в черговий раз набула звання найстійкішої автомобільної компанії у світі за рейтингом RobecoSAM AG для індексу стійкості Доу-Джонса (DJSI). BMW Group також є одним з трьох виробників автомобілів, які представлені у відомому індексі щорічно з 1999 року.

Методика розрахунку включає оцінку компаній з точки зору їх економічної стійкості та екологічної практики.

"Група BMW святкує своє 100-річчя в цьому році. Для нас, стійкість є важливою частиною нашої ідентичності і нашої стратегії. Ми багато чого досягли в останні роки і продовжуємо ставити перед собою конкретні цілі на майбутнє. Ми раді знову зайняти місце лідера автомобільного сектора у світовому індексі стійкості Доу-Джонса. Це показує, що наша діяльність як і раніше впливає на світовий розвиток і ми знаходимося на правильному шляху ", за словами Урсули Матгар, керівника відділу Стійкості та Захисту навколишнього середовища BMW AG.

Стійкість міцно вплетена в культуру BMW Group і корпоративну стратегію. У 2001 році BMW Group самостійно присвятила себе Програмі Організації Об'єднаних Націй щодо захисту навколишнього середовища, Глобальному договору ООН і Декларації екологічно чистого виробництва. BMW Group також стала першою компанією в автомобільній промисловості, яка призначила екологічного офіцера ще в 1973 році. Сьогодні, Рада галузі сталого розвитку та екологічної безпеки, що складається з усіх членів ради директорів, визначає стратегічний курс через обов'язкові цілі.

BMW Group приймає цілісний підхід, реалізуючи стійкість по всьому ланцюжку створення продукту. На додаток до скорочення викидів CO2, її стратегія також спрямована на досягнення безперервного прогресу в таких областях, як корпоративна охорона навколишнього середовища, стійкість ланцюжка поставок, спрямованість співробітників і соціальних зобов'язань.

У період з 1995 по 2015 рік BMW Group вдалося скоротити викиди СО2 на своїх нових автомобілях, що продаються в Європі (ЄС 28) на 40%. У 2015 році середній рівень викидів CO2 по всій Європі (EU28) склав 127 г / км, а по всьому світу 147 г / км. Планомірне розширення альтернативних приводних механізмів в автопарку BMW, у поєднанні з інноваційними мобільними сервісами, зробили значний вклад в цей прогрес.

Починаючи з липня 2016 року модельний ряд BMW Group включає сім моделей, які або повністю електричні, як BMW i3, або поєднують в собі двигун внутрішнього згоряння з електричним приводом - гібриди, здатні заряджатися від побутової розетки. Це свідчить про чітку прихильність компанії до стійкої мобільності.

BMW Group прагне бути лідером в галузі використання поновлюваних джерел енергії у виробництві та створення ціннісних переваг. 58% електроенергії закупленої BMW Group по всьому світу вже надходить з поновлюваних джерел. Компанія експлуатує чотири вітрових турбіни на своєму з виробничому об'єкті у Лейпцигу, які забезпечують енергією виробництва BMW i3 і BMW i8. Американський завод з виробництва таких автомобілів в Спартанбурзі, Південна Кароліна, використовує газ метан з сусіднього полігону для створення до 50% енергії необхідної для виробництва.

У 2015 році BMW Group також стала першим виробником автомобілів в Європі, який використав електричну вантажівку у 40 тонн для транспортування матеріалів дорогами загального користування.

Ще одна мета BMW Group - значне підвищення прозорості та ефективності використання ресурсів по всьому ланцюжку поставок до 2020 г. У зв'язку з цим, близько 1 900 місцезнаходжень постачальника вперше були оцінені за допомогою опитувальника стійкості у конкретній галузі у 2015 році. Ці оцінки виконуються для всіх призначених , потенційних та активних місцезнаходжень постачальника.

Подальша освіта і навчання співробітників залишається ще одним з головних пріоритетів для BMW Group. У 2015 році BMW Group інвестувала 352 млн. євро в програми додаткової освіти та професійної підготовки. Крім того, компанія найняла більше 1500 учнів по всьому світу. Близько 4700 молодих людей в даний час навчаються на програмах професійної підготовки та підвищення кваліфікації у BMW Group, в тому числі більш ніж 3800 осіб у Німеччині.

BMW Group також бере участь у сприянні міжкультурному обміну як всередині, так і поза компанією, протягом багатьох років. У зв'язку з Альянсом цивілізацій ООН, концерн BMW Group надає Intercultural Innovation Award гідним проектам в області розвитку інновацій.

BMW Group також сприяє обміну інформацією між біженцями, які класифікуються як неповнолітні без супроводу, місцевій молоді та співробітникам BMW через соціальний проект "Lifetalk" на своєму заводі у Мюнхені. Мета ініціативи полягає у тому, щоб дати молодим людям більш повне уявлення про можливі шляхи розвитку кар'єри.

Популярні марки і моделі
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.