© 2025 Автобазар™- Купити нове авто або продати бу з пробігом в Україні
Модель C-Elysee з'явилася в модельній лінійці марки Citroen в 2012 році. Цей седан був створений спеціально для того, щоб зайняти нішу недорогих сімейних машин сегмента В +. В першу чергу модель спрямована на Старий Світ, а більше орієнтована на ринки молоді та ті, що розвиваються, де в ходу співвідношення розміру ціни і практичності: Східна Європа, Південна Америка, Північна Африка.
В основі моделі лежить платформа заснована на агрегатах Citroen C3, але серйозно переосмислена. Збільшена колія, подовжена колісна база, переналаштований характер. Основним завданням було зробити модель, яка добре себе веде на поганих дорогах. Це стосується не тільки роботи ходової, а й захисту машини від пилу і води. Салон отримав подвійні ущільнювачі на дверях, а під капотом на моторах повітрозабірники встановили вище, щоб не «сьорбнути» води з калюж.
Після п'яти років на конвеєрі і вельми успішних продажів французи вирішили оновити машину, заодно внісши в конструкцію трохи коректив. Після рестайлінгу 2017 року трохи освіжили зовнішність. Тепер у машини нові бампери з вбудованими світлодіодними денними ходовими вогнями, які є навіть в найпростішій з трьох комплектацій. Також освіжили дизайн фар і решітки облицювання радіатора. Задні ліхтарі отримали більш гламурний 3D дизайн. У гамі з'явилися нові кольори - ніжно-синій Lazuri Blue і сріблясто-сірий Steel Grey. Також прокачали базовий мотор і додали опцій в список устаткування. Зараз про це докладніше.
І якщо ви зберетеся купити такий автомобіль, то не забудьте звернути увагу на вигідні пропозиції від дилерів , які ми для вас тут зібрали.
Citroen C-Elysee Управління та динаміка
У класі бюджетних авто не часто зустрінеш великий вибір силових агрегатів. У цьому сенсі Citroen C-Elysee виглядає дуже виграшно. У його арсеналі відразу три мотора (причому є як бензинові так і дизельний) і вибір між механічною і автоматичною коробками передач.
У всіх рекламах, де фігурує «ціна від ...» йдеться про машину з мотором серії PureTech. Це сімейство легких і економічних 3-циліндрових моторів від концерну PSA, які не раз отримували приз «Кращий мотор року». Після рестайлінгу базовий 3-циліндровий мотор отримав істотну надбавку в потужності. Якщо раніше він видавав 72, то після оновлення вже 82 к. с. При цьому ще й на 15% знизилася витрата. Є також версії з бензиновим мотором 1,6 л (115 к.с.) і турбодизель 1,6 л (92 к.с.). Вони залишилися без змін. Майте на увазі, що на складах є машини 2017 року, Вони зараз дешевше, але вибір модифікацій вже є не з усіма моторами. Особливо вигідно купувати дизельні модифікації 2017 року. У них різниця в ціні найбільш відчутна. Детальніше дивіться на сайтах дилерів.
Спочатку ходова C-Elysee була досить м'якою і навіть вальяжною. Це було частиною ТЗ по створенню авто для поганих доріг. Але після рестайлінгу вирішили зробити машину трохи жорсткішою. Найвідчутніше це в топ комплектаціі, яка отримала легкосплавні диски на 15, а вже 16 дюймів з більш широкими і низькопрофільними шинами. Це знизило плавність ходу але зробило її більш приємною в управлінні і стійкою на швидкості. Цікаво що при своїй «заточеністю» під наші дороги дорожній просвіт у C-Elysee не так вже й великий - 138 см. Хоча в класі багато конкурентів пропонують і дорожній просвіт до 160 мм. Зате у C-Elysee вже в базовій версії встановлюється металевий захист двигуна.
Зміни в характері налаштувань підвіски в першу чергу зробили машину більш керованою. Більш жорстка ходова прибрала розкачку при маневрах і дозволяє сміливіше перекладати машину в віражах. У плані безпеки можна відзначити, що ABS є у всіх версіях в базі. Система стабілізації для більшої частини версій - опція. У списку стандартного устаткування вона лише у дизеля в середній комплектації Feel і топової Shine.
Так що азартному водієві за кермом оновленого C-Elysee буде не нудно, а любителю турбодизелів ще і особливо безпечно. Раджу спробувати особисто. Не проблема записатися на тест-драйв до дилера.
Якщо говорити про акустичний комфорт, то в цьому сенсі машина без сюрпризів. При їзді по місту салон досить тихий. Огріхи шумоізоляції відчуваються на швидкостях понад 100 км / год на трасі або при їзді по путівцям або калюжах. Тут чути, що колісні арки все ж не так сильно захищені, як хотілося б. Втім, це нормально для цього класу машин.
Citroen C-Elysee Інтер'єр
Салон оновленого Citroen C-Elysee змінився тільки в плані списку обладнання. Пластик обробки як і раніше досить простий, але є декоративні вставки на панелі, які скрашують інтер'єр. В цілому якість збірки досить гарне.
В оновленому салоні C-Elysee стали доступні досить просунуті опції. Наприклад, топовий мультимедійний центр з 7-дюймовим тачскрін екраном. У цій «голові» зібрані навігаційна система, екран камери заднього виду а також просунута система інтеграції зі смартфонами. Зокрема головний пристрій C-Elysee підтримує MIRROR SCREEN (Apple CarPlayTM + MirrorLink®) дозволяє використовувати сумісні програми та функції смартфона на дисплеї в салоні автомобіля. Телефон можна з'єднати з системою через Bluetooth і користуватися телефонною книгою і історією дзвінків напряму з екрану мультимедійної системи. Крім того, можна також прослуховувати треки, записані на своєму смартфоні через штатну аудіосистему.
Простору в салоні машини достатньо. Водій спокійно поміститься за кермом, навіть якщо він кремезної статури. А ось вибрати оптимальне положення за кермом було б простіше, якби все-таки з'явилася регулювання рульової колонки по глибині. Але, поки C-Elysee як і раніше пропонує підібрати лише її нахил.
Для початківців водіїв за кермом C-Elysee може виявитися проблематичним контролювати задній габарит при парковці. Адже задній підвіс седана не маленький. Їм є сенс задуматися про вибір машини в більш дорогих версіях з камерою заднього виду. Несподівано, що в такому недорогому авто камера заднього виду за допомогою траєкторних ліній підказує габарити машини, що зручно при маневруванні заднім ходом.
Не змінився і задній ряд сидінь. Але тут то пасажирам гріх скаржитися. Простору досить багато. Навіть несподівано багато для авто такого класу. При колісній базі 2,65 м С-Elysee претендує на звання одного з лідерів сегмента по місткості задніх сидінь.
Тренд місткості підтримує і багажний відсік. Як і раніше він в числі основних козирів машини. Обсяг 506 л в похідному положенні робить С-Elysee дуже і дуже практичним авто. А при необхідності збільшити місткість авто спинки задніх сидінь можна ще й скласти (в пропорції 1: 2). Хоча ідеально рівного майданчика при цьому і не виходить, але для перевезення довгих предметів цілком підходить.
Citroen C-Elysee Ціна і вердикт
На рівні з місткістю при виборі такого типу машин завжди стоять ціна машини і вартість її експлуатації. В першу чергу - витрата палива. У цьому сенсі з гами Citroen C-Elysee найкраще виглядають базовий мотор PureTec82 і турбодизель 1.6 HDi. Їх витрата в місті досить близька (6 і 4,9 л / 100 км відповідно). Хоча якщо говорити про саму ціну, то звичайно ж тут поза конкуренцією базовий бензиновий агрегат. Наприклад машина в найзбалансованішій комплектації Feel модель C-Elysee 1.2 PureTech 2017 обійдеться близько 329 700. Тоді як C-Elysee 1.6 HDi того ж року і комплектації коштує вже 366 800. Актуальну ціну краще перевірити на сайті дилерів.
Які бувають Citroen C-Elysee
Найпростіша бензинова комплектація з мотором 1,2 л (82 к.с.) оснащується механічною коробкою передач. Регулярна ціна такої машини на момент написання матеріалу становила 311 000 грн.
Єдиною модифікацією, в якій пропонується вибір коробки передач став бензиновий C-Elysee 1.6 VTi. У його арсеналі як 5-ступінчаста механіка, так і 6-ступінчастий "автомат".
Для єдиною турбодизельной модифікації
Live | Feel | Shine | |
---|---|---|---|
Бензин 1,2 л (82 к.с.) | MT | MT | MT |
Бензин 1,6 л (115 к.с.) | MT | MT /AT | MT /AT |
Турбодизель 1,6 л (92 к.с.) | MT | MT | MT |
Характеристики Citroen C-Elysee PureTech 1.2 82
Citroen C-Elysee | PureTech 1.2 |
---|---|
Довжина / Ширина / Висота, мм | 4419/1748/1446 |
Колісна база, мм | 2652 |
Обсяг багажника (хв. / Макс.), л | 506 |
Тип палива | Бензин А-95 |
Об'єм двигуна, см. куб. | 1199 |
Потужність, кВт (к.с.) / об. хв. | 59 (82)/5750 |
Крутний момент, Нм / об. хв. | 117/2750 |
Коробка передач, тип / ступенів | Механічна/5 |
Привід | Передній |
Витрата палива траса / місто / середній, л / 100 км | 4,3/6,0/4,9 |
Реальний витрата під час тесту, л / 100 км | 5,5 |
Ціна Citroen C-Elysee PureTech 1.2, від | 311 000 грн. |
PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran
FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape
X1X3X53 series
6CX-9CX-5
VitaraSx4
SportageSorentoNiro
ASXOutlanderPajero Sport
DusterCapturMeganeSanderoLogan
2083083008
RapidOctaviaKodiaqKaroq
SGLACLA
CorollaCamryRAV 4
© 2025 Автобазар™- Купити нове авто або продати бу з пробігом в Україні