АкцииСпеціальні умови придбання Kia Online

Спеціальні умови придбання Kia Online

15:00, марта 25, 2020

Встигни замовити SPORTAGE online та отримай додаткове обладнання* та вигоду** 500 € на 2019р.в.

Спеціальні умови на придбання всього доступного модельного ряду KIA в Автоцентрі на Харківському online. Детальніше у продавців-консультантів.

Як замовити:

Мобільні номери відділу продажу:

0675502917 Сергій,

0675502956 Костянтин,

0675501288 Володимир,

0675502957 Сергій,

0675501289 Євген.

FB Autocentr.na.Kharkovskom

Email [email protected]

Міський номер (044)393-23-33

При необхідності організуємо відеозв’язок та покажемо авто online.

Дотримуйтесь вимог МОЗ, бережіть себе та близьких!

*Мається на увазі додаткове обладнання та аксесуари з переліку наявних на підприємстві на момент придбання авто, але не більше 2% від роздрібної вартості товару з ПДВ згідно прайс-листа. Вартість встановлення додаткового обладнання та аксесуарів сплачується за діючою комерційною ціною підприємства клієнтом окремо. Пропозиція дійсна лише фізичних осіб.

**Під «вигодою» мається на увазі різниця від зниження ціни в порівнянні з цінами, що діяли до 19.02.2020. Сума зниження залежить від моделі та комплектації автомобіля. Ціни і сума вигоди включаючи ПДВ станом на 19.02.2020 р Розрахунки в гривні за курсом, зазначеним на сайті www.kia.сом/ua в день виписки рахунку-фактури. Детальні умови гарантії та обмеження гарантії відображено в супровідній документації до автомобіля. Спеціальна пропозиція діє на обмежений склад автомобілів в період з 19.02.2020 до 31.03.2020. Зовнішній вигляд і оснащення автомобілів в салонах можуть відрізнятися від наведених у новині.

Популярні марки і моделі
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.
.