Тест-драйвыToyota LC Prado – банальність, про яку мріють

Toyota LC Prado – банальність, про яку мріють

11:37, июля 4, 2018

Мало таких побитих, але таких, що дуже цікавлять людей, як Prado. Нещодавно він оновився і ми тестуємо його найсвіжішу версію з турбодизельним мотором 2,8 л.

Чи знаєте ви, що Land Cruiser Prado на деяких ринках продавалася під ім'ям Бандера (Bundera)? Так, нехай це було перше покоління моделі (також відоме як Land Cruiser II або Prado 70), але сам факт! Я завжди знав, що ця машина створена для нашого ринку! Жаль зараз вже такого немає. Втім, навіть без такого яскравого імені машину і так добре знають усі. І довго представляти «Прадік» не потрібно. Скажемо тільки, що сьогодні ми тестуємо новий Toyota Land Cruiser Prado 2018 року.

Нинішнє покоління моделі Land Cruiser Prado, за 27 років історії моделі, лише четверте за рахунком. Справа в тому, що кожне покоління моделі на конвеєрі жило за боргом. Так, перший Prado 70 затрималося на виробництві 11 років (з 1985 по 1996 р.). Друге покоління Prado 90 – 6 років (з 1996 по 2002 р.). А третє, Prado 120, яких на дорогах найбільше випускалося з 2002 по 2010 роки.

Нинішній Prado має індекс 150. Він випускається вже з 2009 року. У 2017 році на восьмому році життя модель оновили. Подивимося, як це змінило всім добре відомий харизматичний рамник. Адже після рестайлінгу з новим капотом та фарами оснащеними світлодіодами ДХО він ще більше став схожим на флагманський LC 200.

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-first.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-second.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-three.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-four.jpg

Toyota Land Cruiser Prado Двигуны

Дизельна модифікація не претендує на звання швидкої. 2,8-літровий турбодизель розганяє наш чорний джип до сотні за 12,7 с. Не швидко. Якщо порівняти з динамікою топової бензинової модифікації (4,0 л, 282 к.с.), яка прискорюється за 8,8 с – це ціла прірва. Але є прірва і у зворотному напрямку. Витрата бензинового V6 у місті 15,5 л/100 км. А при швидких стартах з педаллю в підлогу це ті ж 20. Порівняємо з турбодизелем 2,8 л, який у місті їсть 9,4 л. Його топтати на розгоні не хочеться. Все одно динаміка помірна. Краще вже зробити важке обличчя і зарозуміло прискоряться в темпі потоку.

А що ж ми зовсім забули про 2,7-літрову бензинову модифікацію, запитаєте ви! Справа в тому, що її можна порадити лише як найдешевший спосіб стати власником Prado 150. Адже в розгінній динаміці він гірший, ніж турбодизель (13,9 с до 100 км/год звучить дуже прикро), а витрата при цьому не набагато менша ніж у топового бензинового агрегату – 14,2 л/100 км. А в житті буде ще більше, враховуючи повільність машини і те як часто її треба буде пришпорювати і крутити мотор. Отже, ми за кермом турбодизеля і це реально найкраща пропозиція у гамі Prado щодо співвідношення ціна/динаміка/витрата палива.

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-five.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-six.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-seven.jpg

Toyota Land Cruiser Prado Комфорт при їзді

Не будемо лукавити - керованість в перевагах Prado ніколи не вважалася. Рамний позашляховик з великими колесами та м'якою довгохідною підвіскою постійно намагався довести до інфаркту водія, який не розрахував зі швидкістю у віражі. Але зараз ситуація стала іншою. Нинішній Prado 150 став жорсткішим і не таким хитким. А тестова машина також оснащена пневматикою на задніх колесах і системою стабілізації кузова KDSS. Тож їздити у віражах на Prado стало значно комфортніше. Хотілося б спробувати і підвіску зі звичайними амортизаторами без задньої пневми і активного стабілізатора, але поки що так.

Як і раніше, слово ями для власника Prado це щось знайоме, але призабуте. Підвіска з'їдає усі дорожні нерівності. До того ж активні амортизатори дозволяють вибирати один із чотирьох режимів: Comfort/Eco, Normal та Sport/Sport+.

Для їзди бездоріжжям у Prado 150, в топовій версії Premium, передбачена система стабілізації положення кузова KDSS. При великих ходах підвіски вона дозволяє за допомогою гідравлічної системи компенсувати перекіс кузова та покращувати зчеплення коліс із ґрунтом. Чесно кажучи, знайти для Prado 150 щоб вивісити колеса, виявилося дуже складним завданням. Крім того, KDSS зменшує передачу невеликих вібрацій від дороги. Хоча за високих шин ця проблема і так не критична. Більше це стосувалося передачі дорожньої дрібниці на кермо. KDSS активно допомагає пригнічувати дрібне тремтіння від нерівної дороги, не пропускаючи її на кермо.

Вперше на новому Land Cruiser Prado доступна сучасна система Toyota Safety Sense, що інтегрує 4 просунуті технології активної безпеки, які працюють за допомогою радару міліметрового діапазону та внутрішньої камери. Це такі системи, як попередження про зіткнення (включає адаптивний круїз-контроль), попередження про вихід зі смуги, система автоматичного перемикання далекого світла і розпізнавання дорожніх знаків.

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-eight.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-nine.jpg

Toyota Land Cruiser Prado Інтер'єр

У списку обладнання рестайлової сто п'ятдесятки з'явилося багато нових систем активної безпеки. Існує система стеження за смугою руху, активний круїз, система попередження зіткнення з автоматичним гальмуванням і т.д.

Треба сказати, що інформації на комбінації приладів виводиться багато. І в цьому лихо. Адже панель приладів через це вийшла перевантаженою і з незвички важко знайти потрібні тобі показники. Нехай навіть дисплей у центрі щитка 4,2 дюйма та яскравий та контрастний. Так, через кілька днів до машини звикаєш і вже велика кількість даних не дратує, а око вже знає де шукати витрати, а де активовані режими підвіски.

Оформлення рестайлінгового салону Prado змінилося. Інше кермо, нове оформлення центральної консолі, нова панель приладів - все виглядає сучасніше, але все також монументально. Все велике і підкреслює сам характер машини.

У нашій топ версії на центральній консолі розташувався потужний блок управління позашляховими функціями: кнопки управління блокуванням, старт з 2-ї передачі, управління пневмопідвіскою, активація систем MTS (вибір режимів під різне дорожнє покриття) та Crawl Control (позашляховий круїз-контроль).

Огляд в Прадо хороший. Висока посадка, велика площа скління та величезні дзеркала заднього виду. Якщо не дуже добре видно всяку дрібницю поруч із машиною. Але навіть у найпростішій версії є камера заднього виду. А в топовій машині вона трохи відрізняється від решти комплектацій. Так якщо датчики парктроніка на передньому і задньому бамперах доступні у двох верхніх комплектаціях, динамічні лінії підказки на зображенні з камери доступні тільки в найдорожчій.

Але, щоб озирнутися навколо, не обов'язково прямо виходити з машини. Топовий Prado має систему кругового огляду Panoramic View Monitor (система панорамного огляду з передньою, задньою та двома бічними камерами), яка за допомогою камер допомагає оглянути обстановку, припаркуватися або проїхати колесом точно не зачепивши перешкоди і т.д.

Інфо-розважальна система досить просунута і при цьому проста в управлінні. Аудіосистема Toyota Touch 2 з функцією Go (радіоприймач, СD/MP3/WMA-програвач) з кольоровим багатофункціональним сенсорним дисплеєм 8.0" та акустичною системою JBL (підсилювач, 14 динаміків, з сабвуфером). Сабвуфер захований в бічну нішу.

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-ten.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-eleven.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-twelve.jpg

Toyota Land Cruiser Prado Місткість та практичність

Говорити про простір у салоні Prado лише у ключі того, що його багато. Але в порівнянні з дорестайлінговою версією і навіть минулим поколінням воно не змінювалося, оскільки колісна база машини також незмінна. Те саме стосується і обсягу багажника. Хоча від цього машина не стала менш практичною.

Об'єм багажного відділення 621 літр. Але це лише до рівня шторки. А якщо її зняти… А якщо скласти задній ряд сидінь та вантажити під стелю, то вантажний простір уже майже два кубометри! Коли їздиш зі см'єю, наприклад, дитячу прогулянкову коляску можна поставити в багажник не складаючи!

Навантажувальна висота не маленька, але завдяки тому, що немає порога вантаж розуміти треба не так вже й високо. Єдиною претензією можна назвати те, що задні двері дуже великі і відчинити їх на парковці не завжди зручно. Але в таких ситуаціях рятує те, що скло задніх дверей відкривається і через цей отвір можна покласти або дістати поклажу.

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-thirteen.jpg

Toyota Land Cruiser Prado реальна витрата пального та витрати

Здоровезний рамний автомобіль виявився напрочуд зручним для міста. Не напружують ями, не страшні розбиті дороги. Підйом Смородиновим узвозом і зовсім здавався чимось простим і легким. Якщо хтось не в курсі це вулиця, яка веде з Куренівки на Татарку і за станом прямо музей кратерів просто неба.

І при цьому Prado 150 2.7 D-4D виявився неправдоподібно недорогим у використанні. Реальна витрата без обмеження себе в стилі водіння виявилася дуже близькою до заводських даних. Однозначно радимо надавати перевагу дизельній модифікації цієї моделі.

Якщо порівнювати вартість Toyota Land Cruiser Prado 2,7 D-4D з ціною однокласників, то він звичайно ж найдорожчий. Та й рамних конкурентів у нього залишилося раз-два. Так що там, об'єктивно він мабуть тільки один - Mitsubishi Pajero Sport. Інші можуть бути розглянуті як конкуренти лише технічно. Адже навряд чи хтось обиратиме між покупкою Prado та китайських позашляховиків. Хоча останні й зробили останній рік потужний ривок вперед. Але все ж. Так що як і раніше Land Cruiser Prado можна рекомендувати як покупку успішну і перспективну Адже машина надійна і продати б/у прадік легко.

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-fourteen.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-fifteen.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-sixteen.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-eighteen.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-ninteen.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-twenty.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-twenty-one.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-twenty-two.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-twenty-three.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-twenty-four.jpg

toyota-land-cruiser-prado-2-8-4-d4-twenty-five.jpg

Які бувають Toyota Land Cruiser Prado

Найпростіша бензинова комплектація з мотором 2,7 л (163 к.с.) оснащується автоматичною коробкою передач та повним приводом. Ціна такої машини на момент написання матеріалу становила від 1102050 грн (комплектація Comfort). (курс на день написання – 26 грн/$).

Дизельна модифікація 2,8 л (177 к.с.) у такій же комплектації відчутно дорожча – від 1438590 грн. Найдорожча модифікація - з 4,0-літровим двигуном пропонується (від 282 к.с.)

Характеристики Toyota Land Cruiser Prado 2.8D

Toyota Land Cruiser Prado 150 2.8 D4-D
Довжина/Ширина/Висота, мм 4840/1885/1890
Колісна база, мм 2790
Об'єм багажника (мін./макс.), л 621/1934
Тип палива ДТ
Об'єм двигуна, див. 2755
Потужність, кВт (к.с.)/про. хв. 130 (177)/3400
Крутний момент, Нм/про. мін. 450/1600-2400
Коробка передач, тип/ступенів Автоматична 6-ст.
Привід Постійний повний
Витрата палива місто/траса/середнє, л/100 км 9,4/6,6/7,7
Реальна витрата під час тесту, л/100 км 9,5
Ціна Toyota Land Cruiser Prado 2,8 D-4D 1 438 590 грн.
Популярні марки і моделі
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.