© 2025 Автобазар™– Купить новое авто или продать бу с пробегом в Украине
Автомобіль сьогодні - це не тільки джерело свободи і практичності. Його зміст і експлуатація обходяться не дешево. І найвідчутніша стаття витрат - це паливо. При пробігу 15 000 км на рік на паливо в українського водія йде в середньому 1650 $. Звичайно, що при покупці авто хочеться вибрати машину, яка "їсть" менше, як повідомила компанія.
Якщо мова про вибір нового автомобіля, то звичайно ж є сенс дивитися в бік сучасних авто нового покоління: малі обсяги двигуна, плюс турбонаддув, гібриди, сучасні турбодизелі. Ці технології дають і високу ефективність і низьку витрату палива. Але якщо мова про машину зі «вторинки», то технологічний автомобіль з пробігом, та ще й з чужих рук, загрожує вилитися дорогим ремонтом і масою проблем. Адже немає гарантії, що колишній власник був акуратний з вибором заправок і дисциплінований з сервісом. Що ж робити?
Вихід дуже простий. Сьогодні тренд для економії палива - це установка на автомобілі газобалонного обладнання. Вартість газу на 60% нижче ніж бензину А95. При цьому сучасні системи живлення ГБО дозволяють домогтися того, що витрата газу практично не відрізняється від витрат на бензин. Тобто, чиста економія бюджету - 60%, а це 990 $ в рік. Тому навіть з урахуванням вартості самого устаткування і його установки, ГБО окупається дуже швидко.
Але ось біда, на велику кількість народних бестселерів ставлять тільки просунуті мотори, ГБО на які встановити і складно і дорого. Так що ж, глухий кут? Ан-ні. Вихід в тому, що для ринку США деякі улюблені у нас моделі поставлялися з двигунами, які набагато краще пристосовані для переобладнання під ГБО. І найкращий тому приклад Авто із США.
Прихильність до великих за обсягом двигунів видно добре не тільки по американських автомобілів, які традиційно славляться об'ємними двигунами, а й помітні за пропозицією німецьких і японських брендів. Якщо в європейських версіях на таких популярних моделях, як Nissan Rogue (X-Trail) або Toyota RAV4 популярні мотори 2,0 л, то в США переважають модифікації з двигунами 2,5 л.
Але справжній хіт - це Volkswagen Passat (його індекс NMS) з 5-циліндровим мотором 2,5 літра. Цей мотор оснащений більш простою системою вприску. Замість безпосереднього зі складними насосами високого тиску і ультраточними форсунками, які застосовуються на моделях з моторами серії TSI, цей оснащений традиційною системою розподіленого вприскування. До того ж, у нього стоїть коробка передач не робот з двома зчепленнями DSG, а класична гідромеханічна автоматична 6-ступінчаста коробка передач. Що цікаво, те ж саме можна сказати не тільки про великий Пассат, а й про Jetta. І навіть компактний Volkswagen Golf 6 оснащується все тим же 5-циліндровим мотором, доброзичливим до ГБО.
У підсумку можна сміливо стверджувати, що любов американців до моторів великого обсягу в принципі грає на руку любителям перекладу авто цін на чорне золото. Адже такі мотори не так високофорсовані і конструктивно набагато простіші, ніж малооб'ємні побратими з турбінами і нагнітачами.
PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran
FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape
X1X3X53 series
6CX-9CX-5
VitaraSx4
SportageSorentoNiro
ASXOutlanderPajero Sport
DusterCapturMeganeSanderoLogan
2083083008
RapidOctaviaKodiaqKaroq
SGLACLA
CorollaCamryRAV 4
© 2025 Автобазар™– Купить новое авто или продать бу с пробегом в Украине