Опис Patron Auto PA-container 40-3 2025
Напівпричіп PA-container 40-3 універсальний, обладнаний замками контейнерного типу, призначений для перевезення різних типів контейнерів 1х40f , 2х20f , 1х20f посередні або 1х 30f по усім видам доріг, бездоріжжю. Напівпричіп спеціально розроблений для експлуатації з в особливих умовах.
Основне призначення напівпричепа PA-container 40-3 полягає в забезпеченні надійного та безпечного транспортування контейнерів від пункту завантаження до пункту розвантаження. Він забезпечує плавний рух вантажів та їх надійне закріплення під час перевезення.
Також цей тип напівпричепа використовується у портах та терміналах для перевезення контейнерів зі складу на судно або з судна до складу, сприяючи ефективній обробці та перевезенню вантажів у портовій зоні.
Завдяки своїм характеристикам та відповідності стандартам, напівпричіп PA-container 40-3 використовується для міжнародних перевезень вантажів, що потребують використання стандартних контейнерів. Він дозволяє забезпечити надійне та безпечне перевезення великих обсягів товарів через кордони.
Напівпричіп PA-container 20-3 є важливим ланцюжком у логістиці та транспорті, забезпечуючи ефективність та надійність у перевезенні контейнерних вантажів.
Вантажопід’ємність - 34 000 кг
Контейнери - 20ftх2, 40ftх1, 20ft-30ft по середині
Кількість контейнерних замків - 12
Основні розміри
- довжина платформи 12 565 мм
- ширина 2550 мм
- висота платформи 1200 мм
Вага напівпричепа - 5000 кг ( у базовій комплектації)
Рама
Рама має досить велику згинальну жорсткість, за рахунок того, що використовуються лонжерони закритого перерізу, поперечки жорстко кріпляться до лонжеронів
Переваги рам PATRON AUTO
- використання сталей марки S355, A700, S690
- висока стійкість до поздовжньо-поперечного деформування та кручіння (при мінімальній вазі)
- аргономіка конструкції, яка дозволяє найбільш зручно та економно розмістити і закріпити всі елементи, що монтуються на рамі
Підвіска
- осьовий агрегат, розрахований на навантаження 9 тон.
- виробники BPW / SAF (Німеччина)/ Osman Koç (Туреччина)
- тип пневматична або ресорна
Шкворінь
- у передній частині рами встановлений опорний лист зі зчіпним шкворнем 2´
- відповідає вимогам ЄЕК ООН № 55-01
Висота тягово-зчіпного пристрою - від (1150-1300) ±50
Опорний пристрій
- призначений для опори від’єднаного напівпричепа, а також для регулювання по висоті під час приєднання/від’єднання тягача
- виробництва HAACON/ BPW / JOST (Німеччина)
Задній бампер
- згідно вимог Правил ЄЕК ООН № 58-02
Гальмівна система
- двохпровідна, забезпечує електропневматичне управління гальмами причепа або напівпричепа, з вбудованими функціями електронного визначення навантаження і антиблокувальної системи.
- виробники KNORR-BREMSE або WABCO (Німеччина)
- відповідає вимогам ЄЕК ООН R 13-10.
Система електрообладнання
- електрична система 24В
- виробництво ERMAX (Данія) або ASPOK (Франція)
- відповідає вимогам ЄЕК ООН № 48-03
Обробка напівпричепа до фарбування
- усі металеві поверхні напівпричепа перед фарбуванням піддаються піскоструминній або дробеструйній обробці
- відповідає вимогам ДСТУ ISO 12944-4
Фарбування
- на підготовлену поверхню наноситься два шари ґрунту і два шари стійкою до пошкоджень фарби. Всі матеріали, випускаються європейськими виробниками і мають високу якість
- відповідає вимогам ISO 12944-5:2020
Шини
- розмір шин – R22,5
- кількість запасних коліс – 1
- виробники згідно вимог замовника
- відповідає вимогам ЄЕК ООН № 54-00