Тест-драйвыТест нового Mitsubishi Outlander 2.4

Тест нового Mitsubishi Outlander 2.4

8:37, сентября 12, 2018

Модель Mitsubishi Outlander у сучасному дизайні

Цьогорічний Mitsubishi Outlander вже далеко не новачок на ринку. Третє покоління моделі випускається з 2012 року. Але незабаром після дебюту його оновили, оскільки зовнішність вийшла нудною і її поспішили підігнати під новий корпоративний стиль. Після рестайлу 2015 Outlander став більше схожий на Pajero Sport. Новий дизайн фар, грати з великими бумерангами, що заходять до низу бампера, і масивні повітрозабірники надали машині характеру. Зовнішність стала набагато виразнішою і явно приємнішою для ока. Адже початковий дизайн Outlander третього покоління був дуже пісним і віддавав стилістикою великого побутового приладу, типу холодильник.

Навіть після чергового оновлення вже пішов третій рік і сьогодні привабливість цієї моделі у її перевіреній конструкції та гарній ціні.

mitsubishi-outlander-2-4-uno.jpg

mitsubishi-outlander-2-4-dos.jpg

Управління та динаміка

Україні Mitsubishi Outlander пропонується тільки з бензиновими моторами. Базового 2,0-літрового (145 к.с.) достатньо для неспішної їзди, але такого розміру автомобіль все ж таки вимагає більш тяговитого двигуна. Так що, краще все ж таки вибрати 2,4-літрову модифікацію, яка не тільки потужніша (167 к.с.) але й має великий крутний момент (222 проти 196 Нм).

На користь базового двигуна говорять лише дві речі. Тільки двійка доступна з переднім приводом, і ціна її значно нижча. У всьому іншому вона поступається версії з двигуном 2,4 л.

На тестовому авто був саме 2,4-літровий двигун. Він цілком органічно веде себе у парі з варіатором. Динаміка машини помірна, а й загальний характер Outlander натякає, що гонки – не його стихія. Хоча повільним його теж не назвеш - до 100 км/год машина прискорюється за 10,2 секунди. Йдеться більше про відчуття розгону. За рахунок роботи варіатора воно відбувається на одному подиху і якось акцентовано без метушні.

mitsubishi-outlander-2-4-tres.jpg

Комфорт при їзді

Цьому вторить і поведінка ходової Outlander. Підвіска м'яка та комфортна. Вона добре справляється з дорожніми нерівностями, навіть незважаючи на те, що тестовий автомобіль взутий у 18-дюймові шини 225/55 (для більш простих версій пропонуються 215/70 R16). У швидких віражах машина звичайно крениться, чим ще раз нагадує, що активна їзда - не найулюбленіша її частина роботи. Зате коли на задньому сидінні сплять діти, то проїзд дрібних нерівностей їх не потурбують.

В управлінні Outlander є дуже чесним. Він без сюрпризів попереджає, що рульове у нього комфортне за зусиллям, але без гостроти та якогось супер зворотного зв'язку. На трасі машину легко тримати на курсі. А при обгонах допомагає наявність підкермових пелюсток. Щоб пришпорити двигун заздалегідь, а не чекати реакції нехай навіть цілком спритного варіатора, досить клацнути підрульовою пелюсткою. Він, до речі, як у колишніх Lancer Evolution – приємно холодить пальці справжнім алюмінієм. Це рідкість у століття, коли все і скрізь намагаються зробити з пластику.

Якщо врахувати характер підвіски та налаштування рульового управління, то можна було б говорити про те, що в управлінні на швидкості машина змушує напружитись. Але, на щастя, про це немає мови, адже щодо оснащення системами активної безпеки Outlander дуже хороший. Система стабілізації MASC є навіть найпростішою з пропонованих версій.

mitsubishi-outlander-2-4-quatr.jpg

Outlande, які пропонуються в Україні, добре підготовлені до поганих погодних умов. У всіх повний привід та кліренс 215 мм. Повний привід простий в управлінні як айфон. У нього лише одна кнопка. Нею послідовно вибираються режими. Економічний режим - це передній привід, авто - підключення задніх при пробуксовуванні та лок - примусове блокування муфти з розподілом тяги відразу на обидві осі.

На пересіченій місцевості машина досить легко вивішує колеса та починають пробуксовувати розвантажені. Не треба панікувати. Досить дотиснути газ і почекати, поки електроніка підгальмує «холосте» колесо і перекине момент. Потрібен суворіший позашляховик - тоді дивіться на Pajero Sport і не вимагайте понад прохідність від сімейного SUV.

Щодо акустичного комфорту Outlander став кращим після рестайлінгу 2015 року, коли допрацювали шумоізоляцію. Він не напружує шумом дороги, або роботою двигуна на низьких та середніх обертах. Але на високій швидкості вже чутно шум вітру від великих дзеркал, а при роботі на високих оборотах мотор чутно в салоні. Хоча й назвати його роботу настирливою не можна.

Інтер'єр

Влаштуватись за кермом зручно вийде не у всіх. Сидіння має не такий вже й великий діапазон регулювання. Особливо це стосується регулювання висоти. Та й рульова колонка розташована низько і діапазон регулювання так само не великий. Так що, машина сприяє розслабленій посадці, а не спортивній глибокій, «у кермі».

За якістю матеріалів та виконання Outlander не прагне грати в гламур чи прикидатися супер-преміумом. Це чесна машина. У ній є багато корисних опцій, але оформлено дещо архаїчно. Наприклад, кнопка активації функції електроприводу відкриття кришки багажника. Такий собі привіт з початку 2000-х. Конкурети такого собі вже не дозволяють. Втім, якщо врахувати, що модель вже давно на ринку, це їй цілком можна пробачити. Адже салон по суті мало чим відрізняється від того, що був у Outlander 2013 року.

mitsubishi-outlander-2-4-sinco.jpg

Взимку однозначні плюси в карму машині – наявність підігріву не лише передніх сидінь, а й кермового колеса. Хвилинку – три з п'яти версій також мають підігрів усього лобового скла! А ті пари, що не мають такої просунутої опції, все одно оснащуються обігрівом «зони паркування» щіток склоочисника. Це дуже круто.

За кермом Outlander орієнтуватися у дорожній обстановці дуже легко. Висока посадка водія та великі дзеркала заднього виду дають чудову оглядовість. Парктронік та камера заднього виду включені до списку стандартного оснащення топової 2,0-літрової версії Intense та обох версій 2,4-літрової модифікації (Intense та Ultimate). Останні також мають автозатемнення салонного дзеркала заднього виду.

Для всіх версій Outlander пропонується штатна аудіосистема з 6 динаміками, а для топової, як у нас на тесті, – преміальна ROCKFORD з 8 динаміками та сабвуфером. Останній захований у бічну нішу в багажнику. Звучить добре, хоча сам інтерфейс головного пристрою, як і якість зображення, натякають, що зміна моделі вже не за горами. Тим не менш, підтримка різних форматів з флешки, зображення з камери заднього виду та тачскрин керування – все є.

Місткість та практичність

Верх передньої панелі Outlander виконаний з м'якого пластику, на решітці дверей топ версії вставки шкіри, а на центральній консолі та кермі декоративні чорні лаковані панелі. Але все це спокійно поєднується із жорстким практичним пластиком унизу салону. Домінує практичність. Це стосується і кількості місць для поклажі та дрібних речей. Є містка ніша на центральній консолі, пара великих підсклянників та місткі кишені у дверях. Плюс до всього є ще відділення в передньому підлокітнику.

На другому ряді сидінь високим пасажирам можливо мало простору над головою. Зокрема, у версіях із люком у даху. Але це можна компенсувати нахилом спинок. Адже у заднього дивана є можливість змінювати кут установки спинки дивана.

mitsubishi-outlander-2-4-ses.jpg

Зручно, що крісла другого ряду можна рухати по довжині. Це знадобиться не тільки щоб збільшити багажний відсік, але й підсунути дітей, що сидять на другому ряді.

Багажне відділення – сильна сторона Outlander. Він великий та зручний. У стандартному положенні він вміщує майже 600 літрів багажу. Сидіння складаються легко і салон перетворюється дуже просто на величезний вантажний майданчик. Тож господарські люди оцінять. Крім того, зручно, що кришка багажника оснащена електроприводом. Опція не з дешевих і далеко не часто зустрічається у класі та цьому ціновому діапазоні.

Ціна та вердикт

Що ж за машина Mitsubishi Outlander, станом на сьогоднішній день? Він гранично прямолінійний і чесний. Дизайн хороший, але в багатьох елементах вже відчувається, що машина будувалася не вчора. Але, особисто мені, сподобалася відсутність показних понтів та гламуру у поєднанні з несподівано багатою комплектацією. Причому важливо, що стосується це не тільки опцій комфорту, а й систем активної безпеки. Тож на роль сімейного авто у Outlander дуже серйозні шанси. Тим більше, якщо врахувати фінансову складову. Так, у гамі немає дизельних моторів, а бензинові не такі вже й економічні (реально витрата 11-12 л/100 км у місті). Але вартість самої машини виглядає дуже привабливо. Тим більше, якщо говорити про акційні пропозиції.

mitsubishi-outlander-2-4-ten.jpg

Які бувають Mitsubishi Outlander

Навіть найпростіша комплектація з мотором 2,0 л (145 к.с.) оснащується автоматичною коробкою передач (варіатор CVT). Тільки базова і найдешевша версія з цим двигуном може бути моноприводной. Ціна такої машини на момент написання матеріалу складала 629000 грн. (курс на день написання – 26 грн/$). Всі інші версії як 2,0 так і 2,4 л - тільки з повним приводом, що автоматично підключається.

Inform Invite Intense Ultimate
Бензин 2,0 л (145 к.с.) 2WD/AT 4WD/AT
Бензин 2,4 л (167 к.с.) 4WD/AT 4WD/AT

Характеристики Mitsubishi Outlander 2.4

Mitsubishi Outlander 2.4
Довжина/Ширина/Висота, мм 4695/1810/1680
Колісна база, мм 2670
Об'єм багажника (мін./макс.), л 591/1022
Тип палива Бензин А-95
Об'єм двигуна, див. 2360
Потужність, кВт (к.с.)/про. хв. 123 (167)/6000
Крутний момент, Нм/про. мін. 222/4100
Коробка передач, тип/ступенів Автоматичний варіатор
Привід Повний
Витрата палива траса/місто/середнє, л/100 км 10,4/6,8/8,1
Реальна витрата під час тесту, л/100 км 11,0
Ціна Mitsubishi Outlander 2.4 881 200 грн.

mitsubishi-outlander-2-4-eig.jpg

mitsubishi-outlander-2-4-nin.jpg

mitsubishi-outlander-2-4-ten.jpg

mitsubishi-outlander-2-4-elev.jpg

mitsubishi-outlander-2-4-twelve.jpg

mitsubishi-outlander-2-4-thirt.jpg

mitsubishi-outlander-2-4-fortin.jpg

mitsubishi-outlander-2-4-fifvt.jpg

mitsubishi-outlander-2-4-sixt.jpg

mitsubishi-outlander-2-4-sevet.jpg

Популярні марки і моделі
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.