Описание Patron Auto PA-platform 30-3 2025
Опис напівпричіп PA-platform 30-3
Напівпричеп РА-Platform 30-3 призначений для транспортування вантажів, нечутливих до впливу атмосферних факторів, оптимальне рішення – купити відкритий бортовий напівпричіп. Це проста та надійна конструкція з платформою, оточеною з трьох сторін відкидними або знімними бортами. Завдяки цьому можна перевозити негабаритні та довгомірні вантажі: цеглини, плити, листовий прокат, металеві вироби, деревина, дошки, бетонні вироби та багато іншого.
Борта можуть бути різних типів:
знімні або відкидні;
матеріал: із сталі або алюмінію;
конструкція: одинарні або подвійні.
Бортові напівпричепи з відкритою вантажною платформою мають ряд переваг:
Висока жорсткість конструкції завдяки застосуванню поперечних балок, які з’єднують поздовжні елементи рами та запобігають деформації рами.
Надійний антикорозійний захист кузова за допомогою спеціальних складів забезпечує тривалу експлуатацію в будь-яких умовах без втрати міцності.
Збільшене допустиме навантаження на вісь та пневматична підвіска, яка ефективно гасить тряску на нерівних дорогах.
Висока прохідність дозволяє використовувати цю техніку на дорогах різного типу.
Оптимальне поєднання великої вантажопідйомності та компактних габаритних розмірів.
Посилені барабанні або дискові гальма для безпечного гальмування з високими навантаженнями.
Можливості кастомізації включають встановлення краново-маніпуляторних установок, збільшення висоти бортів, апарелі для заїзду техніки, а також тенти для додаткового захисту вантажу.
Технічна інформація про напівпричіп PA-platform 30-3
Основні розміри
довжина вантажної платформи до 15000 мм
ширина 2550 мм
висота напівпричепа до 4000 мм
Вага напівпричепа
7 000 кг ( у базовій комплектації)
Рама - Рама має досить велику згинальну жорсткість, за рахунок того, що використовуються лонжерони закритого перерізу, поперечки жорстко кріпляться до лонжеронів
Переваги рам PATRON AUTO
- використання сталей марки S355, A700, S690
- висока стійкість до поздовжньо-поперечного деформування та кручіння (при мінімальній вазі)
- аргономіка конструкції, яка дозволяє найбільш зручно та економно розмістити і закріпити всі елементи, що монтуються на рамі
Підлога
- в якості настила для платформи використовується рифлений лист
Висота бортів
- від 400 до 1200
Підвіска
- осьовий агрегат, розрахований на навантаження 9 тонн.
- виробники BPW / SAF (Німеччина)/ Osman Koç (Туреччина)
- тип пневматична або ресорна
Шкворінь
- у передній частині рами встановлений опорний лист зі зчіпним шкворнем 2´ або 3,5´.
- відповідає вимогам ЄЕК ООН № 55-01
Висота тягово-зчіпного пристрою
- від (1150-1865) ±50
Опорний пристрій
- признаний для опори від’єднаного напівпричепа, а також для регулювання по висоті під час приєднання/від’єднення тягача
- виробництва HAACON/ BPW / JOST (Німеччина)
Гальмівна система
- двохпровідна, забезпечує електропневматичне управління гальмами причепа або напівпричепа, з вбудованими функціями електронного визначення навантаження і антиблокувальної системи.
- виробники KNORR-BREMSE або WABCO (Німеччина)
- відповідає вимогам ЄЕК ООН R 13-10.
Система електрообладнання
- електрична система 24В
- виробництво ERMAX (Данія) або ASPOK (Франція)
- відповідає вимогам ЄЕК ООН № 48-03
Обробка напівпричепа до фарбування
- усі металеві поверхні напівпричепа перед фарбуванням піддаються пескострумній або дробеструйній обробці
- відповідає вимогам ДСТУ ISO 12944-4
Фарбування
- на підготовлену поверхню наноситься два шари грунту і два шари стійкою до пошкоджень фарби. Всі матеріали, випускаються європейськими виробниками і мають високу якість
- відповідає вимогам ISO 12944-5:2020
Шини
- розмір шин – R22.5
- кількість запасних коліс – 1
- виробники згідно вимог замовника
- відповідає вимогам ЄЕК ООН № 54-00